مرجع کد و ابزار وب

ابزار ساخت کد پاپ آپ نیو تب

جملات جدید و عاشقانه در کریست فان


عضو شوید



:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



جوک سرا

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 12
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 73
بازدید ماه : 142
بازدید کل : 34952
تعداد مطالب : 38
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1

مبلغ به ریال :

نام و نام خانوادگی:

توضیحات:

آمار مطالب

:: کل مطالب : 38
:: کل نظرات : 1

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 1

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 12
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 73
:: بازدید ماه : 142
:: بازدید سال : 374
:: بازدید کلی : 34952

RSS

Powered By
loxblog.Com

بهترین سایت تفریحی ایران،دارای چت روم اختصاصی

جملات جدید و عاشقانه در کریست فان
سه شنبه 8 ارديبهشت 1394 ساعت 12:26 | بازدید : 293 | نوشته ‌شده به دست مستر کریست | ( نظرات )





عاشقانه







آسمان عزیز !
آرام بگیر ،
من هی می خواهم فراموش کنم ،
تو هی ... 
اسم این کار تو باران نیست ...
.
.
.
.
.
.
.
.
.
امشب تمام حوصله ام را
در یک کلام کوچک
در «تو»خلاصه کردم:ای کاش می شد
یک بار
تنها همین
یک بار
تکرار می شدی!تکرار...
.
.
.
.
.
.
.
مـــن می نویسم
و
تـــــــو
نـــمی خوانی !امـــــــــــا
مخــاطب که تـــو باشــی…مدیــــــونم اگر ننـــــــویسم…
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
دیگر آیینه ای در اتاقم نیست
زمانی که رفتی آن را از پنجره بیرون انداختم
وقتی تو نیستی دلیلی ندارد به خودم برسم
رژ بمالم , چشمانم را سیاه کنم و یا موهایم را آراسته . . .دیگر شیشه ی عطرهایم خالی نمیشود
دیگر پیراهنم را غرق در بوی خوش نمیکنم
من زیبایی ام را فقط برای ” تو ” میخواستم
وقتی تو در کنارم نیستی
ترجیح میدهم همان دختر ژولیده ای باشم که در غم های خودش فرورفته!
.
.
.
.
.
.

.
.
.

قــیـامـتی سـت !

از لـحـظه ای که زنــگ ِ تلـفن بلند مـی شـود . . .از جــا مــی پَـــرم !تـا لـحـظه ای کـه . . .مــثـل ِ هـمـیـشه . . .تـو نیـستی ....

.

.

.

.

.

.

.

شاید دل مــــــن عروسکی از چــــــوب است…

مثل قصـــــه ی پینوکیــو محبـــــوب است…

اما چـــه دماغـــــــــــی شــــده این بیچـــــاره…

از بـــــس که نوشتــه : “حال من هـم خــــــــــوب اســــت…!

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
دلم را به تخت میبندم تا ترکت کند . . .فریاد میکشد ، میلرزد ، خمارت میشود . . .رها که شد او میماند و عمری وسوسه ی تلخِ دوباره خواستن تو !.
.
.
.
.
.

.
.
.
.
کـــــاش میشـــــد برگـــــردی و ببینـــــی
چشـــــمانـــــم چگونـــــه تقـــــاصِ
تمـــــام بیخیالـــــی هایـــــت را پـــــس میدهنـــــد
.
.
.
.
.
.
.

آنها که از دور نگاه میڪنند !

می گویند :تو چه کم داری ؟ هیچ !!!

و من باران اشڪهایم را در ابر چشمانم پنهان میڪنم

و با لبخند پوچے به نشانه تایید سر تڪان مے دهم ...

اما خود میدانم که هر گاه درون خود را میڪاوم

بہ یک غم بزرگ میرسم ...

و آن غم نبودن توست !!!

.
.
.
.
.
.
.
.

اگه فکر میکنی که رفتنت باعث شکستنم میشه ؛ اگه فکرمیکنی که بعد

ازرفتنت اشک میریزم ؛ اگه فکرمیکنی که بانبودنت لحظه هام خالی میشن ؛ اگه

فکرمیکنی که هرلحظه دلم برات تنگ میشه ؛ اگه فکرمیگنی که بی تومیمیرم ؛

درست فکرمیکنی تو که میدونی نبودنت رو تاب نمیارم پس

بـــــــــــــــــــــــــــــــــمــون !

.

.

.

.

.

.

.

.

در 4 دیواری دنیا

عشق ابدی است...

غم رفتنی است...

خاطره ها ماندنی است...

و کسی که این پستا میخوند فوق العاده دوست داشتنی است...

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

صــدایت میکنم “عشـــــق من”

“جــــــانی” که میگویی…
جانم را میـــــــــــگیرد….
نـــــــــــــــــــــزن این حـــــرف ها را…
دل من جنبــــــه ندارد…

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

اکه دختری برای اولین بار گفت دوست دارم

اگه برای اولین بار به کسی اعتماد کرد

اگه برای اولین بار بخاطر تو پا گذاشت رو غرورش

اگه برای اولین بار طعم بوسه رو حس کرد

قدر همه ی این اولی ها رو بدون

اون فقط بخاطر تو این کارا رو انجام میده

راحت ازش نگذر!!!

 




:: موضوعات مرتبط: جملات عاشقی , ,
:: برچسب‌ها: جملات جدید , جملات جدید و عاشقانه , عاشقانه , اس امس اس عشقانه , عکس عاشقانه , پوستر عاشقانه , جملات سنگین , جملات غمگین , دوتا عاشق ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: